Case High Tech NL

Een geïntegreerde visie

High Tech NL benaderde ons met een duidelijke behoefte: een herstructurering van het digitale landschap van haar diverse clusters, allemaal onder één overkoepelende website. Dit moest gebeuren op basis van hun recent ontwikkelde huisstijl en met bijzondere aandacht voor het beheer van evenementen en een geïntegreerd beeld van het communitylandschap voor alle clusters.

Strategisch online herpositioneren

Ons plan was duidelijk: High Tech NL moest online herpositioneerd worden met een centraal en gebruiksvriendelijk platform. Een belangrijk aspect hiervan was de implementatie van een centraal CMS. Hierdoor kunnen berichten eenvoudig over verschillende websites worden verspreid, wordt ledendata binnen het communitylandschap continu gesynchroniseerd, en kunnen evenementen probleemloos worden beheerd.

Een toekomstbestendige blauwdruk

Met oog op eventuele uitbreidingen van nieuwe clusters in de toekomst, legden we een solide technische basis met een gedegen dataplan. Door alle datastromen uit te schrijven, ontstond er een duidelijke blauwdruk voor de website, wat zorgt voor een stevig fundament onder High Tech NL en eenvoudige implementatie van toekomstige wijzigingen of toevoegingen.

Samenwerking met DeltaZuid: uniformiteit en flexibiliteit

In nauwe samenwerking met DeltaZuid hebben we de nieuwe huisstijl omgezet naar herbruikbare websitecomponenten. Deze componenten zijn niet alleen breed inzetbaar op de website, maar kunnen ook specifiek voor elk cluster op maat worden gemaakt en gebruikt.

Geïntegreerde technische oplossingen

De op maat gemaakte website beschikt over een centraal CMS voor alle content. Er is een naadloze integratie met het communitylandschap, dat dagelijks automatisch wordt bijgewerkt. Daarnaast zorgt een koppeling met Mailblue voor een gestroomlijnd evenementenbeheer en vervolgmailfunnel. De SEO-migratie van alle clusters naar deze nieuwe site was ook een essentiële stap.

Analyse en prestatiemeting

Om de effectiviteit van onze oplossingen te beoordelen, installeerden we verschillende analysetools. Dit gaf ons diepgaand inzicht in de datastromen en de prestaties van de website. Bovendien is Leadinfo ingezet voor het creëren van een effectieve salesfunnel.

Het eindresultaat

Het resultaat is een geïntegreerde, overkoepelende website waarin alle clusters van High Tech NL samenkomen, voorzien van op maat gemaakt evenementenbeheer en een duidelijk overzicht van het totale communitylandschap.

Lara Jonkers – High Tech NL

Wat geeft onze nieuwe identiteit en passende positionering een enorme energie en vertrouwen! Wij kijken dagelijks met trots in onze spiegels tijdens het sporten.

Meer weten over deze case?

Of ben je geïnteresseerd in wat wij voor jouw onderneming kunnen doen? Neem direct contact met ons op!

Neem contact op

Andere resultaten

Showcase Bouwen aan Betere Bedrijven

Heldere merkidentiteit zorgt voor bewustwording in het MKB

Visie en ambitie Met 25 jaar internationale ondernemerservaring in het MKB heeft Bouwen aan Betere Bedrijven BV een duidelijke visie ontwikkeld. Ze geloven dat de ondersteuning van het MKB anders en beter kan, en hebben als doel gesteld om dit te bewijzen en te demonstreren aan ondernemend Nederland. Analyse en kernwaarden De huidige markt voor […]

Case Succesvol tot en met Pensioen

Conversieverhoging door rebranding en online salesfunnel

Vernieuwde positionering moet schitteren ‘Succesvol tot en met Pensioen’ stond voor een uitdaging: hun vernieuwde positionering moest helder gecommuniceerd worden in alle communicatiemiddelen. Het speerpunt hierin was hun nieuw ontwikkeld pensioensplanningstraject dat online moest schitteren. Terug naar de kern Voor we de visuele transformatie startten, zochten we eerst naar de ziel van het merk. Via […]