Van concept tot bestverkochte thuisbatterij van Nederland!
De drijfveer: energietransitie realiseren Sessy had een duidelijke visie: de energietransitie bevorderen. Ze wilden huishoudens helpen duurzamer om te gaan met energie. De oplossing? Een thuisbatterij waarin huiseigenaren hun zelf opgewekte zonne-energie kunnen opslaan, zodat ze ook tijdens piek- en avonduren niet afhankelijk zijn van grijze stroom en zo hun energiekosten kunnen verlagen. Maar is […]
Online rebranding draagt bij aan 62 nieuwe werknemers in 5 weken
De persoonlijke touch van Poetszorg Poetszorg, een familiebedrijf sinds 2015, onderscheidt zich in de schoonmaakbranche door niet alleen te focussen op milieuvriendelijk schoonmaken, maar ook op persoonlijk contact. Hun kenmerkende aanpak – ‘poetsen met een praatje’ – creëert een unieke service die verder gaat dan alleen schoonmaken. Het draait om een ervaring, een gevoel van […]
Heldere merkidentiteit zorgt voor bewustwording in het MKB
Visie en ambitie Met 25 jaar internationale ondernemerservaring in het MKB heeft Bouwen aan Betere Bedrijven BV een duidelijke visie ontwikkeld. Ze geloven dat de ondersteuning van het MKB anders en beter kan, en hebben als doel gesteld om dit te bewijzen en te demonstreren aan ondernemend Nederland. Analyse en kernwaarden De huidige markt voor […]
Conversieverhoging door rebranding en online salesfunnel
Vernieuwde positionering moet schitteren ‘Succesvol tot en met Pensioen’ stond voor een uitdaging: hun vernieuwde positionering moest helder gecommuniceerd worden in alle communicatiemiddelen. Het speerpunt hierin was hun nieuw ontwikkeld pensioensplanningstraject dat online moest schitteren. Terug naar de kern Voor we de visuele transformatie startten, zochten we eerst naar de ziel van het merk. Via […]
Van verouderd naar vernieuwd, een rebranding succes
Miscommuncatie en een inconsistent merkbeeld Everest Export stond voor een uitdaging. Hun huidige website werd omschreven als ‘ouderwets’ en ‘onprofessioneel’, en de uitstraling paste niet meer bij het moderne karakter van het bedrijf. Klanten werden niet meer aangesproken en de content wist de interesse van de doelgroep niet te wekken, waardoor klantenbinding uitbleef. Daarnaast zorgde […]
Digitale transformatie voor High Tech NL en haar clusters
Een geïntegreerde visie High Tech NL benaderde ons met een duidelijke behoefte: een herstructurering van het digitale landschap van haar diverse clusters, allemaal onder één overkoepelende website. Dit moest gebeuren op basis van hun recent ontwikkelde huisstijl en met bijzondere aandacht voor het beheer van evenementen en een geïntegreerd beeld van het communitylandschap voor alle […]
Nieuwe identiteit en positionering dragen bij aan groei van 402%
Sportiviteit en persoonlijke aandacht PIT Premium Fitness is een personal training studio met een sportief klimaat waarin alle invalshoeken worden benut om een gezondere en fittere leefstijl op te bouwen en te onderhouden. Gericht op ondernemers en op de doelgroep die zich, om diverse redenen, niet prettig voelt in een normale sportschool. De identiteitscrisis PIT […]